Post by marsmemrumscalle on Feb 21, 2022 2:13:48 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudsmodus ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Skjermen fryser etter hvert brett.
Veldig bra spill som er god hjernetrim. Jeg har hatt utrolig dårlig hukommelse og føler at jeg har fått bedre hukommelse etter å ha spilt dette spillet en stund kjjekt spill som du garantert blir hekta på
Vanligvis tar du med deg møblene når du flytter. Det tar for lang tid å lagre spillmyntene til møbler, lys, tilbehør osv. Jeg har allerede lest andre kommentarer og vet at du er et nytt spill og at noen av svarene dine er litt snørrete. Spillet starter morsomt, men tar så for lang tid å spille. Farvel og nei, jeg skal ikke laste på nytt.
My Home - Design Dreams Thông thường ugh
Mitt beste kamp 3-spill! Jeg elsker historien og sesongbegivenheten. Legg gjerne til flere sidehistorier også! ❤
Jeg liker konseptet og spillet. Jeg liker ikke hvor vanskelig det er å få nok stjerner til å dekorere. og for hvert nivå koster det mer og mer. Jeg bruker ikke penger for å spille, derfor tar jeg for meg annonsene, men selv det begynner å bli latterlig ettersom de spiller hver gang du bytter skjerm til et rom eller fra et kampspill. Du tjener penger på annonsene, men sender ingenting på. Da tilbyr du bedre design, det vil koste meg! Vil du ikke at folk skal spille dette? Avinstallert i desember '19
At du ikke kan flytte dem stykke på bare 2 lavle for å få den lille jenta til å gå bort
Dette spillet er designet slik at du kan bruke kortet ditt til å kjøpe poeng og liv. Spillet som hjelper deg med å få gratispoeng er vanskelig. Det gir ikke mange poeng når du vinner. Hvis du er tom for liv, tar det lang tid for dem å forynge seg. Uten poengene kan du ikke designe rommet. Så enten ender du opp med å vente 20 minutter på et gratis liv eller kjøpe 1 time ubegrenset liv.
Spillet er bra. Men etter hvert som du gjør fremgang, blir møblene mye dyrere enn myntene vi kan tjene. Det er ikke lett å klare et nivå skjønt, vil være bra at du kan øke no. Av trekk. Hvis ikke vil til slutt ikke være interessert i å spille lenger. Generelt god opplevelse!
Ikke sikker på hva problemet er. Jeg satte opp en veggfarge, men jeg bestemte meg for å designe den litt annerledes, og da jeg gjorde det, belastet det meg hele kostnaden for mitt andrevalg. Det plager meg fordi vi får 3 valg til samme pris, så det å endre mening bør ikke straffes. Møblene er allerede langt overpriset som de er. Det har skjedd meg to ganger før, så jeg avinstallerte det. Jeg bestemte meg for å prøve igjen, men fortsatt det samme.
Det jeg liker er at det er bra for deg å lære mote, ellers vil du få problemer i fremtiden... det lærer oss i det minste den gode siden.!!det er grunnen til at jeg ga det fem stjerner...jeg elsker det virkelig .!!
Jeg liker spillet, men jeg synes det burde være lettere å tjene penger eller få varene som krever kontanter til å koste mindre. Jeg ville gitt spillet en 5-stjerners 8f pengene var satt opp annerledes. Du kan designe et helt rom, men så er det flere ting som trenger penger, og det er veldig vanskelig å samle det. Jeg skal ikke hele tiden synke penger inn i et spill, så det blir frustrerende. Bortsett fra det liker jeg spillet.
Hvis du liker match 3-spill, er dette for deg. Mer match 3 enn design, dette spillet er mesterlig designet for å rive deg av. Du bruker dager på å prøve å gi match up-spillene forbi, noe som er umulig uten å bruke penger eller til du har spilt et nivå et dusin ganger, bare for å oppgradere én ting før du må spille et dusin flere match-ups igjen. Og boostene og kjøpspakkene er også en rip off - 150 edelstener for en boost! Og skaperne er bevisste fordi de ikke ber om tilbakemelding i spillet som alle andre spill gjør. Gjør deg selv en tjeneste og hold deg til Candy Crush. Prøv "Design Home", jeg har spilt det i mange år, og det er så mye bedre fordi det faktisk er design.
Det er rett og slett utrolig hvordan du kan designe et hus
Jeg slettet det fordi det ble for vanskelig å bestå et nivå. Disse spillene er ment å være avslappende, men det er det absolutt ikke når du ikke klarer å bestå nivået for å få belønningen din for rommet du jobber med. Så hvis du ikke kan fullføre innredningen, hvorfor spille da? Dessuten er reklamen fullstendig falsk og slett ikke det de faktisk gir deg å dekorere. De prøver å hekte deg på, i begynnelsen med enkle match-3-er, men snart er det for vanskelig og ikke lenger noe moro. SLETT!!!
Har spilt dette en god stund nå. Hvis jeg husket det riktig, begynte jeg å spille det siden sumwhere i 2020 og så langt så bra. Jeg har ikke erfaring med å ha en kjæreste, men ved hjelp av dette spillet har jeg plutselig en kjæreste/forlovede, og jeg er i ferd med å gifte meg med dette spillet. Omgeeee. Så spennende ㅎㅎ
jeg installerte den for noen timer siden, og jeg elsker den, siden jeg ønsker å bli motedesigner i fremtiden er den min type, så du bør definitivt prøve den og jeg er sikker på at du vil like den
Alt for mange annonser plutselig.
For mye tilføyelse kommer på hvert nivå spill av tid
blir lit lei av det men hvis ikke veldig bra
Jeg liker det, men når jeg legger nye ting og når jeg vil spille igjen, vil de gå som ting i stuen min, det er så irriterende, vær så snill, gjør noe ☹️☹️☹️
Dette spillet fryser på alle nivåer og kan ikke laste ned andre rom og også forbedre dette spillet. Jeg elsker dette spillet, men avinstallerer det
jeg elsker virkelig spillet. de forskjellige stilene, alt! den ene tingen som plager meg er at ting blir veldig dyrt, jeg er på den andre avdelingen (hadde ikke spilt mye), men jeg sliter med bare 500 mynter per nivå. en liten økning med prisene vil være fint så spillet ikke blir kjedelig. Jeg vil bare ikke spille som 7 nivåer bare for å kjøpe én ting og blir kjedelig. Det er dager jeg ikke engang vil åpne spillet, jeg vil bare gjøre ferdig rommet og jeg klarer ikke. mye kjærlighet til laget
DET ER FANTASTISK👍👍👍👍👍👍👍
Jeg likte dette spillet som om jeg er typen person som ikke har noen spill på telefonen min, men jeg bestemte meg for å prøve dette spillet, og jeg kommer definitivt til å spille dette til spillet slutter. Jeg vil bare legge igjen noen forslag, jeg håper du vil vurdere dette, jeg foreslår at du legger til flere valg av møbler og sånt fordi det bare har 3 valg hver gang og det stemmer ikke overens med stilen min og kjeder meg litt fordi jeg bare må velge 1 blant de 3 valgene. Så for nå vil jeg gi den 4 stjerner.
Jeg er virkelig lei av spill som tilbyr bomber når du ikke har nok mynter eller penger!! Det er veldig vanskelig å fullføre et nivå uten bombene og kostnadene er veldig dyre!!Jeg prøver igjen, men det blir siste gang! Også hvis dere utviklere kommuniserer med hverandre, vil de fortelle deg at jeg hater sparegriser og ofte sletter et spill på grunn av det uansett jeg liker spillet!!!!
Pet Run - Puppy Dog Game Ação cuh
Nyt alltid de nye spillene, men har spilt i lang tid, så mesterne er irriterende... Jeg liker bare å slå nivåene for pengene 💰 savner verden rundt som fortsatt er i prestasjoner, men ikke i spillet.
Dette spillet er stressende når du ikke kan komme forbi et nivå og fortsette å prøve, men ikke kan gjøre det riktig.
Bra spill. Men jeg føler at på slutten av nivået bør du få flere mynter for å ha ekstra kamper til overs. Det gjør du på en måte nå, men det er stort sett ingenting. Jeg vil veldig gjerne få en stor bonus på nivåer som jeg fullfører med trekk igjen eller med powerups igjen. Ellers trives jeg veldig godt!
La meg først si at jeg liker spillet - men jeg forstår ikke hvorfor ALT er brunt og grått! Hva skjer med det? Nivåene er vanskelige å slå som er, da legger du til denne sideutfordringen med bare 100 liv og ingen måte å få flere. Så legger du til vanlige nivåkrav for å spille de ekstra utfordringene, litt mye synes du ikke? Jeg er ikke sikker på at dette spillet er verdt det!
Samme problem som Maxine før meg, skrev i de foreslo å prøve det samme som jeg gjorde og fungerte ikke på forslagene deres avinstaller spillet og nå stopper det på 71% kan ikke laste ned igjen, definitivt noe feil fra din side og jeg var på spillet 1059..
Dette spillet er morsomt å designe hus for folk, men nivåene er UTROLIG VANSKE og du må fullføre dem for å fortsette med spillet. Dette er grunnen til at jeg kommer til å slette dette spillet, jeg beklager at det bare er for frustrerende. I tillegg til dette, hater jeg det faktum at møblene blir dyrere og dyrere etter hvert som noen er som tusenvis for et bilde! Det er bare latterlig
Jeg har ikke hatt spillet mer enn noen dager og måtte avinstallere det. Spillet feilet og fryser ved flere anledninger mens det spilte. Telefonen min frøs i flere minutter, og jeg kunne ikke få den til å slå seg av eller starte på nytt. En annen gang mens du så på en video, blinket det noen merkelige bilder, og den slo seg helt av av seg selv. Sist gang det gjorde de samme tingene, og jeg bestemte meg for å avinstallere. Veldig mistenkelig aktivitet med tanke på at jeg aldri har hatt problemer med telefonen min.
DESSVERRE!!! Spillet var morsomt, interessant og holdt deg på tærne. Det har et stort potensial. Men etter å ha spilt noen kamper begynte det å "cheet or glitch", når jeg får alle sandposene, sier spillet at jeg tapte og spør om jeg vil spille igjen. Det skjer så mye at det ikke gir noen mening å fortsette å spille hvis du ikke kan vinne noen mynter for å kjøpe møbler. Jeg håper de fikser det.
Ikke det kommersielle spillet jeg fikk av å spille andre spill. Der fikk jeg inntrykk av at jeg kunne designe mitt eget drømmehjem, det er ikke et spill pr si. Men et skikkelig designprogram. Vennligst ikke gå glipp av bly for å få folk. Det er bare feil.
マイホーム デザインドリーム ミニゲーム nkg
Güzel Evim - Rüyalarını Planla Gündelik dcjn
Fortsetter å fortelle meg at jeg skal oppdatere, men jeg har avinstallert og installert på nytt flere ganger, så det er den nyeste versjonen. Kan ikke spille i det hele tatt. Skuffende for en som var på veldig høyt nivå
Rumahku - Desain Impian Kasual kkvw
Spillet fryser og annonser hele tiden, veldig irriterende
Elsker dette spillet! En latterlig mengde annonser! Spillet er 5-stjerners verdig, men annonsene reduserer det!