Post by marsmemrumscalle on Feb 21, 2022 2:16:46 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beach Buggy Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beach Buggy Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Beach Buggy Racing 2 2022 version ▞▞▞
Likte ikke den nye oppdateringen. Nå er det vanskeligere å vinne. Du kan få nye power ups til du har brukt den du bruker helt. Som skjoldet, haloen eller politimannen.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men hvorfor kan de fortsatt slå deg med noe hvis skjoldet er rundt deg?
Det er et veldig fint spill, men vi trenger virkelig flerspillermodus. Jeg elsker å leke med venner.
Spillet var så morsomt å spille tidligere, men den siste oppdateringen med power up cool down tar all moroa ut av det.
Jeg liker dette spillet. Og det at det er vanskelig gjør at jeg liker det mer. God grafikk og også nye power-ups. Ja!
God grafikk, konstant hastighet, ingen tillegg, og veldig utfordrende 😍 Jeg elsker det
Til å begynne med pleide jeg å elske dette spillet, men nå når jeg lastet ned dette spillet igjen, er alt bare for penger hver god spiller hver god bil du må kjøpe for penger som bare irriterer meg, i det minste ikke på gamle biler bør du gjøre det
Den nyeste oppdateringen gjør spillet fryktelig. Var faktisk en morsom måte å fordrive tiden på til dette skjedde. Men sånn er livet, på tide å finne en annen daglig kvern 🤷♂️
Dum oppdatering, nå må jeg vente til powerupene mine ble tidsavbrutt til jeg kan hente en til, dreper gleden. I tillegg har ild og is, Glacier Glutch og Death bat allierte blitt erstattet med de grusomme speilsporene. Du ødelegger moroa med spillet. Slutt å fikse det som ikke er ødelagt.
Square Bird ミニゲーム lzyt
Er du gal? Du sa at dette vil være et gratis spill, men jeg kan ikke åpne det uten en internettforbindelse! Vennligst fiks dette!!!
Wow, bare wow, du tok favorittspillet mitt fra meg. Jeg fikk nettopp nyhetene, jeg kom hjem for å laste det ned, men nå kjenner jeg ikke spillet lenger. Du fjernet noen av snarveiene, sjåførene, bilene osv. Og for en OG-spiller som meg har det bare rotet til måten jeg spiller på og alle strategiene jeg bygde opp mens jeg spilte BBRacing 1 . Jeg skjønte nettopp at noe samfunnet aldri ønsket en endring, vi var fornøyd med hvordan spillet var, men nå kjenner jeg ikke spillet lenger. Ha det
Elsker spillet frem til nylig oppdatering, der strømmen er låst og ikke kan bruke en annen strøm før den er ferdig, dette tar moroa unna, utviklere vennligst tilbakestiller endringene
Dette spillet er morsomt og fantastisk takk folkens så mye å lage dette spillet kan dere også legge til der dere kan spille offline, jeg vil gjerne ha dette spillet enda bedre
Kult spill, men ett problem bruker internett, vennligst gjør det til et offline-spill, og må Gud velsigne hele vektorenheten 😁😁
Beach Buggy Racing 2 Corrida cgwh
Totalt mistet interessen etter siste oppdatering, revidere den eller miste spillere...
Utviklerne dine som hadde ideen til power ups delay er veldig dumme.... Har spilt dette spillet i 2 år og har aldri hatt problemer med alle oppdateringer, men med denne nye oppdateringen dreper det moroa for alle bortsett fra de som ikke har noen anelse om original måten spillet ditt ble til før dette... Kanskje hvis du hadde et ukentlig eller månedlig rangeringssystem for leaderboard ville det være mer fornuftig
På grunn av den nye oppstartsendringen gir jeg 1 stjerne, ellers vil jeg rangere 4. Tidligere pleide jeg å spille hver dag. Nå på grunn av den nye endringen av strømsystemet, tenker jeg å avinstallere.
Beach Buggy Racing 2 Yarış ald
Jeg elsker å spille bb racing 1, så jeg håper at bb racing 2 også vil være interessant, så for de som har laget dette spillet må du skape flere steder å løpe
Strømplukket på denne siste oppdateringen er galt, vennligst ta den tilbake til den gamle. Det er ferier du guyz burde legge til interessante ting for å gjøre ting opp
Det skjer? Er verdens beste bbr-spiller THEGODSOFSPEEDS jeg har nettopp oppdatert bbr-en min laster feil l formater telefonen min oppdaterer for å oppdatere til ny versjon det er veldig dårlig sammenlignbart med hvilken som helst oppdatering hvorfor vær så snill når jeg samler opp den laster den for å bruke og reduseres ved bruk hvorfor !! ! og det har redusert tiden for oppstartsbruk, vennligst endre det er for dårlig
Spillet er virkelig moro til du når et betydelig nivå, du vil se andre karakterer gå raskere enn deg selv når du brukte nitro, og for det andre er det mest irriterende b'zorp hver gang det bytter meg fra 1. plass til sjette plass
Det var flott frem til de siste oppdateringene, det fryser nesten hver racerbane.. det er så kjedelig når det fryser
Beste racingspillet så langt ... grafikken og kontrollene er så perfekte ... elsket det ... venter på 3. del ...
Jeg vil på det sterkeste anbefale at tidsbestemte power ups må fjernes
Jeg tror for de av oss som hadde maksimert power-ups tidligere, bør du oversette vår xp som vi fikk. Jeg makserte ting når nivå 13 var maksimum, det er bortkastet xp nå, og jeg må rase for det. Det er lite xp gitt per løp, og det er ikke rettferdig
Betalte edelstener for spesielle hjul, men når jeg endret til en annen stil, kunne jeg ikke gå tilbake til de jeg nettopp kjøpte uten å kjøpe dem igjen!
Dette er det beste spillet noensinne, det er et problem fordi ai og ekte pepele er veldig sterke
Litt bra taper når eg skal vine ny bil
Spillet er virkelig flott, men så irriterende når de legger ut annonser når du klikker på et løp for å spille noen ganger til og med får meg til å forlate appen
Jeg begynner å hate spillet på grunn av den nye oppdateringen. Du kan ikke samle andre power ups før den forrige de er tappet ut når du bruker dem. Power-ups som "Shield, Boost Juice, Power Vacuum, Police Chase og Untouchable" er noen eksempler. Jeg vil at dere skal revurdere oppdateringen din. Uansett er dette det beste racingspillet jeg noen gang har spilt på enheten min.
Meh, nummer #1 holdt meg til å spille lenge, så kommer dette ut.. du får én bil..... EN.. hele tiden du kjører i dette spillet, er hver eneste bil bak en betalingsmur for diamanter og eller kun kontanter... hva skjedde med dette fantastiske og morsomme spillet? Nå er vi rammet av grådighet. Fortsatt gøy, men blir ekstremt fort repeterende sammenlignet med #1 hvor du faktisk jobbet mot nye biler.
Jeg har spilt beach buggy-spill i årevis, jeg elsker spillet veldig mye. Men det å måtte vente på å få en ny powerup fordi du venter på at den andre strømmen skal gå ut er ganske forferdelig. Jeg hater det. Dette må byttes tilbake. Jeg har aldri kommentert noen annen app før, men jeg er definitivt uenig i dette altfor mye, jeg har ikke engang lyst til å spille spillet. Ta med nye baner og biler i stedet Ikke oppstartstid
For mange annonser i den nye oppdateringen 😤. Trenger også flere annonser for å åpne bokser😞. Liker virkelig spillet og de nye daglige utfordringene, men flere og flere forstyrrende annonser.
Den nye oppdateringen skader virkelig synet mitt. Når jeg går gjennom tunneler eller huler, blir skjermen for mørk, noe som skader øyet. Timeren har vært latterlig siden jeg ikke kan ta en powerup før forrige oppstartstidsbryter stopper.
Jeg elsker dette spillet, men hver eneste oppdatering reduserer gradvis interessen min. Jeg ga først 5 start, men det fortjener det ikke nå. Vær så snill å fikse det
Spillet var mye morsommere da vi hadde muligheten til å åpne en kiste ved å se en video og det var ingen powerup-avkjøling. Vi kan bruke power ups og samle andre power ups. Nå er det ganske kjedelig fordi vi ikke kan åpne kister ved å se på video og frustrerende på grunn av kraften som kjøles ned. Ta dem tilbake til spillet. Takk
Jeg hadde en fantastisk opplevelse med offline-versjonen av dette spillet, men jeg er skuffet over denne nettversjonen av beach buggy.😐 Verken dens grafikk bedre eller noen andre funksjoner. Jeg kan ikke kjøpe nye biler med myntene mine og må kjøpe diamanta for det😡. I offline offline versjon bruker vi til å kjøpe biler med mynten vi tjente i spillet. Dessuten kan jeg ikke engang oppgradere bilen min. Andre spillere er bare systemroboter, ikke ekte.😐 Hyppige annonser gjør det irriterende. Det er mye mer å si, men kan ikke.
Alle sporene jeg allerede har låst opp ble låst igjen i oppdateringen jeg er på nivå 11 snøbanen og snøen/vulkanen ble låst på nytt igjen
Beach Buggy Racing 2 Трке zufn
Den nye oppdateringen får meg til å miste interessen for spillet. Hvorfor skal boosten løpe ned i kraftforsterkningssporet? Det får meg til å miste mye av boosten på veien, alt fordi det holder lenge før det går ned. Dette er et nei nei nei for meg.
Oppdateringene er forferdelige. Rull tilbake! og enda en fryktelig oppdatering. Hvordan klarer du å gjøre ting verre???
Elsket dette spillet bedre før oppdateringen, hater at vi ikke kan få powerups på grunn av de som brukes. Poenget med avstanden var å gi oss tid til å bruke dem, nå er det dobbel avstand uten våre powerups.
Jeg har 50 000 mynter 14 000 edelstener, men jeg er ikke i stand til å kjøpe selv de minste tingene. Vennligst fiks dette siden det er veldig skuffende.
Spillet var fantastisk før premieboksen og oppstartsoppdateringene. Du bør kunne bruke alle power-ups under et løp. Jeg har spilt i nesten 3 år hver dag. Veldig skuffet og nå nok en oppgradering som tar timeren for alle hastigheter og halverer den. Hva er vitsen med å prøve å tjene disse oppgraderingene hvis du bare skal rote med dem, det tar veldig lang tid å bli maksimert, kanskje ikke bry deg. Bare 1 stjerne for meg. Avinstallerer. Du må lytte til folk
Jeg foretrekker basene til den første versjonen av spillet, den hadde mer retning enn denne versjonen. Eksempel er at i bbr1 hadde vi turneringer, men i bbr2 var det bare å fortsette racing og racing. Bortsett fra det er hver annen oppgradering veldig fin
Beach Buggy Racing 2 Гонки mlnp
Alle racerbanene jeg hadde låst opp, ble nettopp tatt bort på grunn av den nye oppdateringen. Det var synd. Og det er urettferdig hvordan noen power-ups nå er så langt inn i fremtiden for å låse opp enn de var før.
Ny oppdatering for bruk av våpen er veldig dårlig ... gi oss en gammel ... dette er faktisk savner den gamle thrilleren om å angripe andre ... nå er dette bare et racingspill og må vente når oppstartsalternativet er tomt. ..hvis du vil beholde dette, så gir oss et annet oppstartsalternativ ..
Seigheten for kjøretøyene er svært svak. Gjør spillet litt ekte. Del 1 bb racing var veldig bra med det.